מכניסים את הגוף לכיתה?   למה?

מצד אחד:  תהליך ההוראה בכיתה מורכב ומאתגר. לא אחת מתמודדים המורים עם מצבים הדורשים גמישות, יצירתיות וכלים מותאמים לניהול הכיתה ליצירת אווירת למידה אפקטיבית ולטיפול יעיל בנושאי קשב ואלימות. 

 

מצד שני:  תלמידי בתי הספר נדרשים לשבת, לשמור על עירנות וקשב, ולהיות ממוקדים בלמידה לאורך זמן.

 

מצד שלישי:  מחקרים מזהים עליה בחוסר-שקט, דימוי עצמי ירוד, חרדה ועוד כבר בגילאי בתי-הספר היסודיים.

 

המרחב הבית-ספרי בנוי על רתימת התודעה לתהליך הלימודי כאשר הקשר עם הגוף הופך זניח. התפיסה החינוכית המערבית מפרידה בין הגוף, הנפש והתודעה, כשהיא מכוונת אל הגוף כאל 'מחזיק' קופסת הגולגולת וזאת למרות שידוע והוכח שהגוף מושפע ומשפיע על הנעשה בכיתה.

 

'אסטרטגיות בתנועה' היא תפיסה חינוכית יישומית הרואה בגוף הפיזי חלק בלתי נפרד מתהליכי למידה, יצירתיות והתנהלות יומיומית.

 

התפיסה מתורגמת לטכניקות פשוטות ליישום על ידי גיוס המערכות הגופניות של המורים ושל התלמידים לקשב, למידה ואווירה חיובית בכיתה - כתשתית לכל פדגוגיה חינוכית נבחרת. הטכניקות מותאמות לצוותים החינוכיים וניתנות לביצוע באופן עצמאי בכיתות כחלק מהשיעור. התכנית פשוטה ליישום, דינמית, ניתנת לשכפול ומובילה לתוצאות.

התכנית מבוצעת כתכנית הכשרה בית-ספרית שנתית או דו-שנתית, מוכרת משרד החינוך.

לראשונה!  קורס עומק פתוח לציבור אנשי-החינוך (לא משוייך בי"ס) !

9 מפגשים מרוכזים מרתקים

בין חנוכה לפורים 2020

חתך עיוני מתוך מדעי-המוח, ריפוי-בעיסוק, פסיכולוגיה ועוד, בשילוב כלים יישומיים פרקטיים.

בהשתתפות: גב' פרייה הרט, גב' בטיה כהן, מר שמואל אריאל, גב' קרן זיוון, דר' אילנה ציון-גולומביק, דר' אביבה יוכטמן,

דר' מירי טל-סבן, דר' אורלי קמפף-שרף ומנחים נוספים.

ההרשמה החלה

מחיר מסובסד | מומלץ | לפרטים:  0525.026.668 נעמה | מייל: amutatganat@gmail.com

*תודה מיוחדת לאלישע ואור-חי שבתמונה ולהוריהם שהסכימו לפרסום התמונה הספונטנית

© כל הזכויות שמורות לסטודיו 6 עמותת גנ"ת

אין להשתמש בכל חלק מהאתר

דרך בית-לחם 7  (הקולוני לשעבר)

מתחם התחנה הראשונה

ירושלים

077.786.6630

052.502.6668

#JLMdance